måndag, februari 20, 2006

Att defeniera det odefenierbara

Detta är alltså tillfället som jag kommer att föra ut mina tankar och mitt liv mot en oanande verklighet. För att detta, som jag ser det, kunna underlätta för läsaren och samtidigt mig själv, måste jag först defeniera bloggens själva syfte. Jag är väl medveten om att detta tar bort mystiken kring en blogg.

I början av oktober flyttade jag från en osäker tillvaro i Lund till en betydligt säkrare i Stockholm. Det ger perspektiv! Jag vill ha en plats att teckna ner mina tankar kring mina försök att skapa en ny tillvaro från skratch. Min tur är att jag har åtminstonde en fast punkt i livet. Jag har ett hem med en flickvän som står vid min sida.

Stal jag charmen med min blogg nu? När jag har satt ramar? Har jag genom att skapat bloggens första inlägg tagit bort den essens som gör den levande?

1 kommentarer:

Klockan 9:19 fm , Anonymous Anonym sa...

Det heter ju faktiskt att definiera. Pinsamt att en 17-åring skall behöva rätta en 21-åring, hahaha. Oh well.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida