tisdag, juli 11, 2006

Äntligen sommar

Sommarens vindslag fläktar över mig! Shorts, sol, bad och sommarläsning. Anledningen till att jag inte har varit så aktiv på det senaste är att jag har varit i Skåne. Det är väldigt skönt att träffa alla vänner och familjen, men samtidigt lite vemodigt. Det låter djävligt töntigt, men tyvärr saknar man storstaden lite. Jag tittade på mig självidag och märkte hur mycket jag har växt. Jag är liksom inte en ny människa, men en vuxnare människa, hehe.

Nip tuck är också ett stort förbehåll i livet. Jag borde hata denna serie, men jag gör det inte. Jag måste erkänna det, jag faller pladask för filmingen, skådespelarinsatserna och sceneriet. sjukt. jag har börjat gilla såpor. Vem kunde ha trott det för 2 år sedan?

Föresten: Grattis till flytten Elias, måtte du kunna slänga dina stekspadar nu och njuta av ett rent kök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida