måndag, februari 20, 2006

Att överleva

Jag måste berätta att jag igår nästan dog. Det är nog den mest omskakande händelse i mitt liv. När jag gick på gatan vid Zinkensdam träffades jag nästan i huvudet av en bit is, stor som ett huvud. Ifall jag hade gått 30 cm mer åt höger hade jag fått den i huvudet och förmodligen inte klarat mig. Jag har aldrig varit nära att dö innan.

Jag tror att mitt skapande av denan blogg är en rad i en serie av händelser som skall omdefeniera mitt liv.

Gud vad pretentiös jag är!

4 kommentarer:

Klockan 12:41 em , Anonymous Anonym sa...

wörd up! klockrent

 
Klockan 10:34 em , Anonymous Anonym sa...

JAKOB JAG HAR VARIT MED OM SAMMA SAK!!!! I STOCKHOLM!!! EN ISBIT DÖDADE NÄSTAN MIG ELLER EN ANNAN TJEJ!

 
Klockan 1:22 em , Blogger Jakob sa...

"mig elelr en annan tjej"... ok...

 
Klockan 1:05 fm , Anonymous Anonym sa...

shit va du är pretto mand....

http://www.genebase.com/user/Kallewj

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida