måndag, februari 20, 2006

Look at the cute little bunny


Det är när man ser den här typen av bilder som man får allt hopp om livets perfekthet (?) på topp! Herregud alltså!

In other news så tror jag att jag håller på att dö av trötthet. Jag mår ila eftersom jag har sovit för lite. Kroppen värker och jag känner mig allmänt off idag. Ljuva kaffe, varför måste du finnas? Jag tror faktsikt att jag skall försöka sluta eller iaf. dra ner på min konsumtion. Det har faktsikt blivit lite mycket på senaste. Jag är nog lite som ett litet barn, jag vet att jag inte borde nalla av kakorna för jag kommer bara att bli mätt innan middagen, men jag kan ändå inte undvika det. Det blir en fix idé. Jag börjar nästa tro att jag itne är det mindsta lämpad för arbetslivet. Kanske börja rappa på svenska? Bli Petters sidekick? Tanken lockar lite, det måste jag erkänna. Jag börjar märka att jag inte kan komma på ngt mer att säga, så det blir nog dags att knyta ihop säcken för idag också. Sist vill jag tipsa all om www.gust.st förmodligen världens bästa tidsfördriv.

2 kommentarer:

Klockan 8:16 em , Blogger Elias sa...

Fifan, världens bästa blogg just nu!
Grattis Jake The Snake.

 
Klockan 2:43 em , Blogger Jakob sa...

tjenare Elias! Finns det ngt sätta att skapa relationer som vänenr på denna sida som man måste ha master i kommunikationsvetenskap för att förstå helt?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida