tisdag, september 26, 2006



Det är nog detta vad man kallar "kommentarer är överflödiga".

För övrigt har jag funderat ganska mycket på att börja lyssna på Leonard Cohen. Låta mannen som är alla känsliga mäns skydshelgon bli min guide i livet. Om inte annat så kanske man skulle bli lite mer säker, tillfreds och stabli än vad man blir när man lyssnar på runnelbanerossel hela dagarna.

Jag tänkte också klargöra en fråga som jag inte ens visste fanns. Varför har jag inte Stavat "live in Stockholm" med stort L. Jag ser inte den nya bloggen (-Ny? säger du. -Ja, svarar jag, kan du se varför?) som en nystart utan mer som en fortsättning på något som jag har avslutat. Jag vet var jag är, jag har stannat upp, allt för att förbereda ett nytt steg i färden. Är du beredd att följa med mig?

1 kommentarer:

Klockan 12:27 fm , Blogger Elias sa...

jag är beredd, jag står här med båda benen fast förankrad i den skånska myllan, men med min oerhört trendkänsliga näsa följer jag ivrigt live in sthlms alla nya turer.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida