tisdag, februari 21, 2006

Recreate

Nya tider och Nya ord!

Att i en blogg försöka skapa omvälvande ord eller att förändra elelr påverka läsarens tankegång inför ämnet är omöjligt. Jag kom fram till detta då jag försökte komma på ett prettoämne idag. Istället för att påverka andra skall jag nu istället försöka påverka mig själv. Kan jag bli en bättre människa genom att påpeka mina fel och brister inför en ovetande verklighet? Eller kommer jag bara att bli en lokal joker som hängde ut sitt sexliv på nätet? Shit asså, detta kallar jag insikt! Kanske skall jag tillägna ett helt inlägg min trasig barndom med taskiga fadersfigurer. Kanske kanske, vem vet.

Jag kan efter lunchen nu konstatera att face down är grymt feta och att man skall vara glad för att man har en flickvän som man älskar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida