onsdag, april 11, 2007

kamera

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_With_a_Camera
Jag upptäckte precis att min ipod är ganska repig. Svagt jagge!

kanske börjar bli dax att ta tag i saker, men hur skall man orka om det ändå är egalt?
Man borde igentligen sluta leva och bara skapa, hehe. Jag hörde två killar på tunnelbanan igår som hade följande meningsutbyte:
Kille 1: Jag skall läsa filosofi nu på universitetet.
Kille 2:Varför det?
Kille 1: Förstår du så mycket fitta man får? Man bara glider fram till en tjej och säger typ "Hegel, Kant" så blir de helt fuktiga
Kille 2: Ah, då skall jag också läsa det!

Är det bara jag som har läst filosofi men inte får knulla undrar man? Inte för att det berör mig så mycket, sex är ganska så äckligt, men ändå!

3 kommentarer:

Klockan 2:49 fm , Anonymous Anonym sa...

haha d där va d dummaste jag hört inte för jag vet vadhegel kant betyder(?)men.

 
Klockan 10:37 fm , Blogger Elias sa...

hehe, det är data som gäller när man ska hooka.

typ: vilken är din favvoplugin till Firefox?

LIGGA!

 
Klockan 3:11 em , Anonymous Anonym sa...

Vill du ha medicinargroupies så kan du ju alltid försöka med top-3 portakavala anastomoser eller kommentarer som "jag tcker att processus xiphoideus är årets anatomiska term, nucleus Edinger-Westphal känns så 2005".

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida